1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć poprzez wybranie konkretnego produktu wraz z jego ilością oraz dodanie go do koszyka. Po złożeniu swojego zamówienia za pomocą przycisku “Zamów”, klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia z hurtowni i może następnie przejść do procesu płatności.

2. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

W mailu z potwierdzeniem zamówienia, klient otrzymuje również dane konta, na które wykonany ma zostać przelew kwoty w wysokości podanej w podsumowaniu. W przypadku braku płatności w ciągu 10 dni zamówienie zostanie anulowane.

3. Czy muszę się rejestrować, aby móc złożyć zamówienie?

Nie. Rejestracja na stronie nie jest potrzebna do wykonania zamówienia, jednak zarejestrowani klienci często mogą skorzystać z atrakcyjnych ofert i kuponów rabatowych.

4. Czy istnieje możliwość zwrotu towaru?

Tak. W przypadku zwrotu produktu należy się kontaktować bezpośrednio ze sprzedawcą.

5. Jak mogę najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Produkty zostały podzielone na kategorie ułatwiające wyszukanie produktu danego typu, jednakże najszybszym sposobem znalezienia konkretnego produktu jest wpisanie jego kodu w polu wyszukiwania. Wyświetli się on wtedy automatycznie po wybraniu opcji “Szukaj”.

6. W jaki sposób można zrealizować kupon rabatowy?

Kupon rabatowy można zrealizować wpisując go do pola obok przycisku o nazwie “Aplikuj kupon” podczas składania zamówienia. Łączna cena produktów zmniejszy się odpowiednio od razu po zatwierdzeniu kuponu.

7. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to 2-3 dni robocze.

8. Czy i jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktura VAT zostanie przesłana do klienta drogą mailową po zatwierdzeniu płatności.